La Festa Major del Mallol començarà el divendres dia 23 d’agost al vespre, com és de costum amb la repicada de campanes, seguidament hi haurà la cercavila pel poble i el sopar popular. Després de les 12 de la nit hi haurà música en directe i el setè campionat de Titius de la Vila del Mallol. El dissabte, la Festa Major començarà ben dinat amb el campionat de Truc que es fa al local de les Olletes, a mitja tarda es podrà veure el partit de futbol al camp del Sant Privat d’en Bas. A la nit, guerra de DJ’s amb Txeko-Snei, Dj Kurba i el Dj Ernest Codina del Fricandó Matiner. L’últim dia de Festa Major serà el diumenge dia 25 d’agost que s’iniciarà a les 9 del matí amb la cursa-caminada i s’acabarà amb una audició de sardanes i un espectacle infantil.
Ramon Torrent, president Comissió de Festes del Mallol: La comissió, el que és el Mallol estem contents perquè som 45, vull dir que som colla. El fet de la xaranga o el ball és més complicat, porta més feina i s’ha d’anar a assajar si o si.
Com és de costum, la Vila del Mallol posa a disposició de la gent, servei d’autobusos gratuït de la 1 de la matinada a les 7 del matí.