Olot Colors donarà a la Fundació Albert Bosch els beneficis dels dies de campanya solidària anual

Amb l’objectiu d’impulsar la investigació i la innovació en l’àmbit de l’oncologia infantil, la Fundació Albert Bosch de Noel Alimentària i Olot Colors, empresa dedicada a la comercialització de moda tèxtil i concessionària de marques com Benetton o Mango a Olot, han signat un acord de col·laboració.


La primera acció s’ha dut a terme durant aquest cap de setmana, emmarcat dins la botiga al carrer i coincidint amb la inauguració de la nova secció de roba infantil de la botiga Mango.

Mireia Soy, responsable de la botiga Mango Olot: Des d’avui hem obert la nova línia de Kids. Introduint aquesta nova línia hem aprofitat per crear aquesta vinculació amb la fundació Albert Bosch. Ho farem aquí a Mango i a Benetton, que som la mateixa empresa. Hem pensat que era una bona oportunitat dedicar les línies de nens amb la fundació, perquè tots els que tenen nens petits els hi queda molt pròxim el fet de poder col·laborar en una recerca com és del càncer infantil.

Al llarg de l’any es realitzaran dues campanyes, una d’elles al febrer, coincidint amb el dia internacional del càncer infantil.

En aquestes campanyes solidàries, els diners recaptats en la compra de qualsevol dels articles de la col·lecció infantil tant de la botiga Mango com de Benetton aniran destinats a promoure els projectes de la fundació, en col·laboració amb l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.

Deixa un comentari