Engeguen una campanya per promoure la digitalització del comerç a Olot a través d’una aplicació mòbil

Després d’un estudi de comerç impulsat per l’Ajuntament d’Olot, ha donat a conèixer la necessitat dels comerços locals per endinsar-se dins del món digital. És per això que s’ha llançat l’aplicació Dopuo, per promoure el comerç de proximitat.


L’Ajuntament d’Olot, a través de DinàmiG i l’empresa olotina Dopuo amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants, han començat una campanya de digitalització dels comerços i negocis locals de la capital garrotxina per promoure el comerç de proximitat a través d’una aplicació mòbil, que a dia d’avui ja compta amb més de 40 comerços i negocis. I es que segons un estudi de comerç impulsat per l’Ajuntament, posava de relleu la necessitat dels comerços locals de posar-se al dia amb les noves tecnologies.

L’aplicació, permet als usuaris filtrar productes o serveis de la ciutat així com parlar amb els negocis a través d’un xat, entre d’altres opcions.

Aleix Lagares, CEO de Dopuo: El que posem al centre de l’aplicació són les persones que hi ha darrera de cada comerç. Integrem un xat on puguin parlar les persones amb les mateixos comerços. Per tancar una mica la venda i entrar en un procés de  fidelització, tenim també un sistema de puntuació que premia la proximitat i la responsabilitat social de consumir productes de la zona.

Les empreses s’han de donar d’alta a través del portal web, on podran crear-se un perfil de manera gratuïta per tal de promocionar alguns productes o serveis.

Dijous 26 de setembre a les 3 de la tarda, hi haurà una sessió informativa a càrrec de l’Aleix Lagares, CEO de Dopuo, a Can Trincheria.

Deixa un comentari