Noel Alimentària potencia la naturalitat dels productes i redueix el plàstic dels envasos

L’empresa garrotxina Noel Alimentària rellança una de les seves gammes estrella potenciant la naturalitat dels productes i eliminant additius. Es tracta de Delizias, on s’han volgut incloure els quatre eixos principals pels quals es regeix l’empresa; salut, plaer, sostenibilitat i conveniència.

Maria Sánchez, Directora Corporativa de Màrqueting Noel Alimentària: Hem reformulat tots els nostres productes com el pernil cuit, que és el producte estrella dins la gama. L’hem reformulat traient tot allò que pugui ser additiu, traient els fosfats i aconseguint una recepta molt més neta i exquisit a nivell organolèptic. Un altre cas del qual estem molt satisfets és el pernil serrà, que és pràcticament un dels únics serrans del marcat natural, està fet de pernil i sal única i exclusivament.

El rellançament es vincula amb la innovació per la qual ha apostat l’empresa amb el packaging, on s’ha reduït la quantitat de plàstic en tota la seva gamma, el que suposarà una disminució total d’uns 16.700kg anuals.

Maria Sánchez, Directora Corporativa de Màrqueting Noel Alimentària: En totes les nostres referències estem mirant de reduir el micratge de cadascun dels envasos, i concretament amb la gama Delizias també ho hem aconseguit.

L’estratègia de sostenibilitat de la companyia amb la reducció del plàstic va de la mà d’una altra de les seves prioritats, la renovació del disseny dels envasos. En aquest cas s’ha apostat per la transparència, millorant la visibilitat per donar protagonisme al producte, a més de destacar els beneficis de cadascuna de les referències.

Deixa un comentari