Es demana unitat als comerciants locals olotins per tal de ser competitius a internet

El programa Pros i Contres d’Olot Televisió va debatre aquest dimecres sobre els canvis que ha d’afrontar el comerç local per no quedar engolits per les vendes a través d’internet. Des dels diferents actors es va demanar unitat entre els comerciants, per tal de poder anar a braçet dels canvis digitals.

Un dels reptes que té el comerç olotí és ser competitius a internet, que marca la tendència dels canvis d’hàbits dels consumidors. Sobre aquesta premissa va girar el darrer debat del programa Pros i Contres d’Olot Televisió, que va comptar amb veus representants d’empreses de missatgeria, desenvolupadors d’aplicacions mòbil, comerciants i administració. Segons tots ells, la idea principal que ha d’abordar el sector per no quedar engolit pel comerç digital és aconseguir implementar els canvis a la xarxa que requereix la societat, i que permeti introduir les vendes per internet a les botigues mitjançant la unitat d’acció dels comerciants olotins.

Miquel Fluvià, comerciant: La única manera de canviar-ho és anant junts, invertint a la xarxa i fer-ho conjuntament. Quan es faci això, farem vendes.”

Precisament, aquesta unió per respondre al canvi digital és el que manca ara per ara entre el sector.

Miquel Fluvià, comerciant: “No hi ha unió. Tothom és amo de casa seu, i costa creure’s això.”

El debat també va posar d’exemple de bona solució comercial el cas de la Plaça Mercat, per respondre a les necessitats que demana el client. De totes maneres, s’està plantejant un canvi d’horari per allargar més la jornada d’atenció al públic perquè la societat demana poder comprar-hi més tard.

Deixa un comentari