L’Ajuntament d’Olot habilita un telèfon per facilitar els tràmits electrònics

972 27 91 19, és el nou telèfon que ha habilitat l’Ajuntament d’Olot per facilitar les gestions telemàtiques a través de la Seu Electrònica de l’ajuntament. El servei s’ha anomenat Oficina Digital d’Atenció Al Ciutadà, OAC 360º  i busca acompanyar ciutadans i empreses en tràmits com el pagament d’impostos, l’obtenció d’instàncies, documents o matrícules via Internet, una tendència a l’alça.

Agustí Arbós, regidor Noves Tecnologies Aj. Olot: Legalment cada vegada se’ns obliga a treballar més electrònicament i, per tant, la tramitació presencial anirà desapareixent. És una bona oportunitat perquè la gent que ja ho fa tingui una ajuda i per aconseguir que nova gent que ara li fa una mica de por tingui aquest suport més tècnic i a nivell d’ajuda més constant.

 

Ramon Faja, cap Àrea Organització i Processos: Evita cues, evita desplaçaments, i volem que els ciutadans utilitzin més aquests serveis que el que representen és una disminució del cost total que soportem tots. 

L’horari d’atenció telefònica és de dilluns a divendres de 8h del matí a 20h del vespre, però també es poden fer consultes per correu electrònic a suport_eadministracio@olot.cat. La nova plataforma també permet la connexió remota a l’ordinador o dispositiu de l’usuari per a resoldre qualsevol indicència.

x