La plataforma ‘No és un vial, és un carrer’ recull 7.000 signatures a favor de la variant

La mobilitat a l’Avinguda Sant Jordi d’Olot és una de les problemàtiques actuals de la ciutat que més preocupa a la societat; així ho demostra l’ampli suport que ha aconseguit la plataforma ‘No és un vial, és un carrer’ a les seves demandes. En concret, s’han recollit 7.000 signatures secundant les peticions del grup veïnal, totes firmades sobre paper; ara, les portaran cap a la Generalitat de Catalunya, en una reunió el proper 27 de febrer amb el Departament de Territori on pressionaran per aconseguir la circumval·lació d’Olot.

Mari Jiménez, Plataforma ‘No és un Vial, és un carrer’: “Estem orgullosos del suport, i hem assolit el rècord absolut de signatures en demandes veïnals a la Garrotxa. Estem contents del suport popular que hem aconseguit.”

La plataforma té prop d’un any de vida, i compta amb un decàleg d’objectius; entre les seves demandes, han pogut reduir el soroll del trànsit gràcies a l’asfalt sonoreductor, però consideren que més enllà de la circumval·lació també caldria afrontar altres problemàtiques.

Marina Comamala, Plataforma ‘No és un Vial, és un carrer’:”Ens queixem de la falta de manteniment de l’avinguda, i de l’excés de trànsit. Fa temps que no es controla aquesta problemàtica.”

A més del secretari d’infraestructures de la Generalitat Isidre Gavín, ‘No és un vial’ també es vol reunir amb el cap dels serveis territorials d’Interior a Girona Albert Ballesta, per parlar de nous models de mobilitat i demanar restriccions de trànsit.

 

Deixa un comentari