L’Olotx2 registra un 6,5% més de reserves als allotjaments d’Olot respecte el 2019

A l’espera de les dades oficials definitives, es pot dir que aquest ha estat un bon cap de setmana als 150 establiments turístics, restaurants i comerços que s’han sumat a la vuitena edició de l’Olotx2. A priori, la davallada del pressupost i la promoció de l’esdeveniment no han perjudicat la iniciativa, que s’ha vist afavorida pel bon temps.

Estanis Vayreda, Regidor de Promoció de la Ciutat: En el sector comercial va ser un bon dissabte, no només gent de la Garrotxa sinó també d’altres comarques. A nivell de restauració s’han complert les espectatives que hi havia, la majoria de restaurants van omplir tots els àpats que oferien i a nivell d’ocupació tenim les dades a Olot, amb un increment del 6,5% respecte l’any passat, per tant en general, una bona campanya de l’Olotx2.

Els carrers han tornat a veure’s plens de gent en un moment de la temporada de menys afluència turística a Olot i comarca, i els gremis participants estan satisfets d’haver mantingut la campanya.

Francesc Coll, Hotel La Perla: Aquest ha sigut un any una mica especial degut a la problemàtica de si es feia o no. Però penso que després d’anys de feina ben feta la gent encara ens recorda i tot i no haver fet molta publicitat la gent ha tornat. Tenim unes bones ocupacions.

Núria Casanova, Botiga NORES: Per nosaltres són grans descomptes, perquè normalment no en fem. La gent sap que són oportunitats, perquè son coses que normalment no fem.

Miquel Fluvià, Fluvià Òptics i Restaurant La Cuina del Mercat: La gent està al carrer, està dins les botigues, l’òptica la tenim a petar de gent, les vendes es van fent… la valoració molt i molt positiva.

Després del balanç positiu d’aquest cap de setmana, ara els sectors participants i l’ajuntament hauran de valorar si es fa efectiva o no la renovació que es planteja de cara al 2021.

Deixa un comentari