Activen una línia d’atenció psicològica per fer front a la crisi del coronavirus a través del 972 27 91 51

Des d’avui es posa en marxa a la Garrotxa una línia telefònica d’atenció psicològica per ajudar totes les persones que necessitin suport emocional durant la crisi del coronavirus. Professionals del Consorci d’Acció Social de la Garrotxa, amb el suport de Dipsalut, s’encarregaran d’atendre les persones que truquin al 972 27 91 51, una línia oberta des d’on també es donaran consells i pautes per poder mantenir un confinament saludable.

També des d’avui, l’Ajuntament d’Olot inicia un servei d’atenció telefònica a persones majors de 70 anys. El consistori es posarà en contacte amb els 4.367 veïns d’aquestes edats per identificar possibles necessitats o, simplement, establir un diàleg per rebre preocupacions que puguin tenir els ciutadans de la tercera edat. Les trucades comencen avui i s’allargaran fins a mitjans de la setmana que ve.

x