CaixaBank reforça l’atenció als pensionistes i persones grans a causa del coronavirus

Caixabank ha activat un pla de mesures per protegir els seus clients més vulnerables per la crisi de la COVID-19, les persones grans.

L’entitat bancària, ha estat la primera del sector a llançar mesures de protecció específiques per aquesta tipologia de clients, sobretot adreçades a evitar desplaçaments innecessaris a les oficines.

Cèlia Corominas, DAN (Directora d’Àrea de Negoci) de la Garrotxa i Ripollès de CaixaBank: Si necessiten anar a l’oficina a reintegrar, donar-li una cita prèvia, evitant que facin cues i que s’hagin d’esperar més temps del necessari. Estem minimitzant els riscos.

Una de les mesures ha estat l’avançament de 10 dies el cobrament de la pensió de la Seguretat Social. De fet, el mes passat ja la va avançar 5. Aquest avançament del pagament de la pensió del mes passat, ha suposat que el 55% dels jubilats clients de l’entitat bancària no hagin fet reintegraments en efectiu ni en caixers ni en oficines.

Una altra de les mesures que ha aplicat CaixaBank, ha estat activar el menú Caixafàcil, destinat a clients majors de 75 anys que no utilitzaven habitualment els caixers automàtics. Aquesta eina reconeix l’import mitjà que el client acostuma a reintegrar i ofereix, de manera molt visual, l’opció de repetir aquest reintegrament.

D’altra banda, CaixaBank no tornarà els rebuts bàsics dels clients de més de 65 anys, subministraments de llum, aigua, gas, etc. encara que tinguin el compte bancari en descobert.

De fet, l’entitat té 2,7 milions de clients majors de 65 anys i 1,8 milions de pensions domiciliades.

Cèlia Corominas, DAN (Directora d’Àrea de Negoci) de la Garrotxa i Ripollès de CaixaBank: El que estem intentant és mitigar els efectes del coronavirus i posar en valor l’esforç del banc i de tots els seus empleats per estar al costat de la societat en aquests moments tan difícils.

CaixaBank, a través de la seva Acció Social, i en col·laboració amb la Fundació “la Caixa”, ha col·laborat amb diverses organitzacions del territori per ajudar a mitigar els efectes de la crisi del coronavirus.

Cèlia Corominas, DAN (Directora d’Àrea de Negoci) de la Garrotxa i Ripollès de CaixaBank: Hem col·laborat amb l’Ajuntament d’Olot comprant material sanitari i desinfecció que el consistori repartirà al personal dels cossos de seguretat, sanitaris, residències, etc. també hem tingut col·laboracions amb la Fundació Hospital d’Olot i amb el Consorci d’Acció Social del Ripollès, ajudant-los amb l’atenció domiciliaria.

 

Deixa un comentari