Turisme Garrotxa llança una campanya promocional La Garrotxa t’espera

Els paisatges més bucòlics de la comarca, més silenciosos que mai a causa del confinament, protagonitzen la campanya “La Garrotxa t’espera” que Turisme Garrotxa ha impulsat a les xarxes socials per posicionar-se com a destinació, quan es recuperi la normalitat.

 Maria Vidal, presidenta Turisme Garrotxa: Amb aquest vídeo obrim una porta a tot el turisme que tindrà ganes de visitar-nos, i de fer-ho d’una manera relaxada, gaudint del paisatge.

La campanya, que es complementa amb un segon vídeo sobre com gaudir de la Garrotxa, s’emmarca en una estratègia de suport al sector turístic que prendrà forma en una taula de treball.

Maria Vidal, presidenta Turisme Garrotxa: Amb un treball d’intercanvi de diferents visions, que poden enriquir una estratègia conjunta, serà la manera de poder enfocar unes primeres accions destinades a dinamitzar i ajudar el sector privat de la comarca que té a veure amb l’àmbit turístic. 

 Turisme Garrotxa ha enviat una enquesta als seus associats per poder calcular l’impacte econòmic d’aquesta crisi a la comarca. Tot i que està en joc la supervivència de molts negocis, l’entitat es resisteix a donar l’estiu per perdut.

Gerard Xifra, president Associació Hostalatge Garrotxa: El públic d’estiu i tardor és de proximitat i això fa que tinguem un client fidelitzat i que aquesta vegada el poguem recuperar i el poguem tenir a casa nostra.

 Tot dependrà, no obstant, de quan i amb quins condicionants podran tornar a obrir portes restaurants, càmpings, hotels o cases de colònies; preguntes, ara per ara, de difícil resposta.