Bassols Energia llança una campanya per afavorir la contractació de tarifes digitals

L’estat d’alarma i el confinament han modificat els hàbits de consum de la  societat, i alguns d’aquests canvis han vingut per quedar-se. Segons l’empresa Bassols Energia, la crisi de la COVID-19 reforçarà les relacions digitals.

En aquest sentit, la companyia elèctrica garrotxina ha llançat la campanya Ara Bassols, que suposa un 15% de descompte del total de la factura per la contractació de tarifes digitals a través del seu portal web bassolsenergia.com. 

 Francesc Guinart, director comercial Bassols Energia: Tota la interacció amb els clients serà sí o sí més digital, nosaltres ja portàvem una bona dinàmica i això ens ha permès afrontar aquesta crisi amb un esforç extra però amb rapidesa per poder oferir tarifes digitals, contractacions digitals,etc.

Bassols ha aplicat diverses mesures perquè els seus clients puguin afrontar millor el pagament de les factures, però no li preocupen només les conseqüències socials de la crisi, sinó també les ambientals si no s’aposta per un nou model energètic i s’accelera el canvi climàtic.

Francesc Guinart, Director Comercial Bassols Energia: La transició energètica no pot parar, és més, s’ha d’accelerar. Una transició que passa per consumir de fonts diferents, per tant, deixar l’energia fòssil i apostar per energies renovables i consumir menys.

Segons les dades de l’empresa el confinament total va arribar a suposar un 42% menys de consum elèctric en petites i mitjanes empreses i en canvi els usuaris domèstics van consumir un 16% més d’electricitat.

Deixa un comentari