Besalú promou una campanya de sensibilització per reactivar el comerç local

Després de més de 2 mesos amb la persiana baixada a causa de la crisi sanitària de la COVID-19, el comerç besaluenc ha començat a aixecar la persiana. És per això que l’Ajuntament de Besalú, ha impulsat una campanya de sensibilització a les xarxes socials per promoure el comerç local. Aquesta, és una de les primeres iniciatives sorgides en les taules de treball que ha anat fent l’equip de govern per tal de mitigar la crisi del coronavirus a Besalú i detectar les necessitats dels diferents sectors.

Amb un vídeo que mostra els comerços del municipi, vol destacar l’atenció personalitzada, els productes o serveis dels establiments locals i reivindicant els valors del comerç de proximitat llançant un missatge d’agraïment als comerciants que han estat donant servei des del primer moment.

Goretti Blanch, regidora comerç Ajuntament de Besalú: Hem començat per la elaboració d’un vídeo promocional del comerç de Besalú per animar a la gent que vingui a comprar al municipi. A partir d’aquí, realitzarem varies accions com per exemple la creació d’un compte a Instagram on els diferents comerços locals podran anunciar-se, presentar quines són les seves ofertes i també volem buscar algun market place on també puguin veure els seus productes.

Des de Besalú, recorden que el comerç local és un dels sectors que més ha patit directament les conseqüències de la pandèmia i el confinament i que és responsabilitat de tots i totes ajudar a reactivar-lo.

Deixa un comentari