Olot impulsa la campanya ‘Triem a prop’ per fomentar el comerç local

Els comerciants de la capital garrotxina són els protagonistes del vídeo promocional de la campanya ‘Triem a Prop, donem vida a Olot’, que ha impulsat l’Ajuntament d’Olot amb el suport de Dinàmig i l’Associació de Comerciants. L’objectiu de la iniciativa és incentivar el consum al comerç de proximitat, posant de relleu el seu paper per donar vida a la ciutat.

Anna Fàbrega, dissenyadora Gràfic Roll: La campanya vol recordar als olotins que sempre han confiat en el comerç local que aquesta ha estat la nostra força al llarg del temps, i els hi hem de seguir fent costat.

Jordi Rovira – President ACO: Era una campanya molt reclamada des de l’associació, demanàvem que es fes alguna cosa per pal·liar els esfectes de la pandèmia.


La campanya serà visible a través de diversos elements de marxandatge com bosses, cartells o adhesius, que es faran arribar als comerços participants. També s’anima als garrotxins a sumar-se a la campanya compartint fotografies amb el hashtag #Triemaprop.

 Gemma Canalias, Regidora Comerç Aj. Olot: Podran fer fotos a diferents establiments i podran optar a vals de 50 euros per gastar en comerços de l’associació de comerciants.

 

Els dissabtes al matí s’instal·larà un photocall al centre d’Olot perquè els olotins que vulguin s’hi facin fotos i vídeos. La campanya s’allargarà fins el mes de setembre.

 

Deixa un comentari