L’avançament del projecte de la variant d’Olot satisfà la plataforma ‘No és un vial’ tot i que demanarà restriccions per a alguns vehicles

Els ho van prometre el passat febrer i aquest dimarts, després de les reunions amb l’alcalde d’Olot i la comissió de seguiment, el secretari d’Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat, Isidre Gavín, i el director general, Xavier Flores, van reunir-se també amb ‘No és un vial, és un carrer, que darrerament ha reivindicat la variant d’Olot com a solució de pacificació a l’Ajunguda Sant Jordi i la resta de vies del nucli urbà de la ciutat.

La plataforma ciutadana se sent satisfeta pels anuncis del departament de portar l’estudi informatiu de la variant nord a exposició pública al setembre amb consens, per encarregar el projecte constructiu al novembre, dins l’ajut europeu de reactivació econòmica arran de la COVID-19.

La licitació del projecte constructiu arribaria, doncs, l’any vinent. A la plataforma també li satisfà haver escoltat de part dels responsables del Departament de Territori que han estat determinants per percebre el neguit social que hi havia a Olot per solucionar els problemes de trànsit, segons han assegurat.

A la reunió, els responsables del Departament de Territori i Sostenibilitat també els van recordar que aviat obtindran els resultats de l’estudi ambiental encarregat a l’avinguda Sant Jordi arran de la petició de la plataforma. ‘No és un vial’ sap, però, que encara els queda temps per patir les conseqüències del trànsit pesant. Han anunciat que properament demanaran a l’Ajuntament restriccions per a determinats vehicles dins el nucli urbà d’Olot.

Deixa un comentari