El servei de repartiment a domicili de la Plaça Mercat d’Olot ha registrat a mig miler de clients

Amb la declaració de l’estat d’alarma el passat mes de març, es va iniciar el servei de repartiment a domicili de la Plaça Mercat d’Olot. Mig any després, el servei ha registrat més de mig miler d’usuaris, que han volgut seguir gaudint dels productes de la plaça. Més enllà de la ciutat, els enviaments s’han pogut realitzar a bona part de la Garrotxa, en punts com Castellfollit, Les Planes, La Vall de Bianya o Oix. Les seves compres han ajudat a mantenir el servei dels placers.

Jordi Vilarrasa, president dels placers de la Plaça Mercat d’Olot: “Aquests tres mesos, si no hi hagués hagut aquest servei a domicili, ens ha ajudat a aguantar molt. El servei a domicili ha comportat el 60-70% de la nostra facturació total, i ha permès que els clients gaudissin de producte fresc.”

Ara, el repartiment representa un percentatge menor de facturació respecte les vendes habituals del mercat. Però el servei ha estat satisfactori, i per tant es mantindrà els divendres.

Jordi Vilarrasa, president dels placers de la Plaça Mercat d’Olot:  “Es quedarà per seguir donant aquest servei a la gent que no vulgui moure’s de casa. Per nosaltres és molt important.”

Així, mentre alguns clients ja han recuperat l’hàbit d’anar a la plaça, d’altres podran mantenir la comoditat de rebre el producte fresc a casa.

Deixa un comentari