L’Ajuntament d’Olot ofereix a comerços, restaurants i empreses de serveis diversos espais per promocionar-se als mitjans de comunicació locals

L’Ajuntament d’Olot ha anunciat una altra de les 122 accions del Pla de Reactivació Econòmica i Ocupació promogut per pal·liar l’impacte de la COVID entre les empreses. En aquesta ocasió, l’Ajuntament ha decidit destinar a botigues, bars i restaurants els espais que s’havien contractat als mitjans de comunicació de proximitat per donar a conèixer esdeveniments que finalment no s’han pogut realitzar.

Estanis Vayreda, regidor promoció Aj. Olot: És un projecte per ajudar a reactivar un dels sectors econòmics que més malament ho estan passant. Seria, en global, tot el sector serveis.

D’aquesta manera, els responsables dels establiments podran sol·licitar aparèixer en espais informatius d’Olot Televisió, així com també en espais de La Comarca i Ràdio Olot. A partir de la setmana vinent rebran una carta. Els interessats hauran de posar-se en contacte amb els responsables de l’agència DinàmiG, que gestionaran les diferents accions.

Albert Brosa, director Olot Televisió: Compromís i responsabilitat. Per una banda compromís amb totes les empreses de tots aquests sectors de la comarca, i l’altre aquesta campanya la fem com a responsabilitat social i empresarial que tenim nosaltres.

Òscar Cabana, director La Comarca: Volem reforçar-ho més que mai i estar al costat d’aquells sectors que ens necessiten.

Neus Asín, Ràdio Olot: Malgrat les dificultats, que tingui l’oportunitat de fer-ho en qualsevol dels tres mitjans perquè el cost l’assumeix l’ajuntament.

La nova acció se suma a la campanya de promoció de comerç ‘Triem a prop, donem vida a Olot’, que dona la possibilitat de guanyar un val de regal de 50 euros als veïns que comparteixin les seves compres a les xarxes socials.

Altres accions acordades en el Pla de Reactivació són el reforç de la botiga de Turisme d’Olot amb la promoció d’artesans i associacions del territori, la renovació de la pàgina web de Turisme Garrotxa, la creació de nous espais digitals que ajudin a promocionar l’economia comarcal o campanyes de màrqueting a les xarxes socials per atraure visitants.

Deixa un comentari