Conclou la campanya ‘Acolor’ de l’Associació de Comerciants d’Olot marcada per les mesures i restriccions per la covid-19

La campanya ‘Acolor’ de l’Associació de Comerciants d’Olot ha conclòs aquest dissabte. La iniciativa, llançada per quart curs consecutiu, ha perseguit l’objectiu d’engrescar els ciutadans de la ciutat i els visitants que s’hi han apropat durant la tardor. Això sí, la campanya ha estat altament marcada per les mesures i restriccions implementades fa unes setmanes per la covid-19.

Jordi Rovira, president de l’ACO: Ha anat bé, tot i la poca mobilitat que hem tingut. Les persones han pogut anar entre botigues, que realment és el que preteníem, que la gent intercanviés premis, intercanviés regals, intercanviés opcions de veure altres botigues. Ho hem aconseguit. Hem realitzat la campanya, dins del que hem pogut fer. Crec que ha sigut positiva. La gent està contenta que és el principal.

 

Joan Jordana, propietari de la botiga No-Res: La campanya ‘Acolor’ no ha tingut l’èxit que potser tots esperàvem, a causa que estem en una situació de semi-confinament. Això fa que des que han tancat els bars hi hagi menys trànsit de gent. Campanya o sense campanya la cosa està bastant fluixa.

L’Associació de Comerciants d’Olot també està començant a preparar la campanya de Nadal, que és quan es recull un alt percentatge de les vendes de tot l’any.

Jordi Rovira, president de l’ACO: Tenim vàries campanyes programades. Lògicament, la campanya dels nens, la campanya del tió. Realment, tindrem una campanya important que es farà per Nadal i que reforçarà un premi general per tots els clients. L’any passat ja la vam fer. Un sol client rep un sol premi en sorteig.

Durant els pròxims dies, s’acabarà de redefinir la campanya.

Deixa un comentari