La Vall d’en Bas inicia la campanya “Km Vall, el nostre producte”

Malgrat la pandèmia hagi impedit la celebració de la Fira de sant Nicolau al Mallol enguany, l’Ajuntament i l’Associació Turisme, Comerç i activitats ha iniciat avui una campanya de promoció dirigida a productors, artesans, artistes i restauradors de la vall, que porta per nom “KmVall, el nostre producte”. Quatre són els objectius d’aquesta iniciativa per rellançar a totes les persones de la vall que treballen amb productes de proximitat.

 Lluís Amat, alcalde de la Vall d’en Bas: Dinamitzar l’economia local, fomentar el consum conscient, posar en valor la Vall d’en Bas i cohesionar.

Ja fa temps que el consistori i l’Associació Turisme, comerç i activitats treballen conjuntament per tirar endavant accions que repercuteixin a la gent de la vall i als seus oficis.

Jordi Traveria, Associació Turisme, Comerç i activitats: Aquesta relació ta estreta entre nosaltres i l’ajuntament genera coses molt positives, com per exemple que amb les reunions que hem fet hem generat tot a això, que a mitjà termini pot ser molt bo per la vall.

I es que la campanya es projecta a llarg termini, durant tot el 2021, amb idees diverses.

Lluís Amat, alcalde de la Vall d’en Bas: La idea que havíem tingut de visitar els diferents tallers del artesans, hi estem treballant, com també fer mini fires, per mostrar el que es fa a la vall.

Així com cartells, un catàleg de productors o exposicions.