L’Ajuntament de Sant Jaume de Llierca dona visibilitat al petit i mitjà comerç a través d’una campanya

L’Ajuntament de Sant Jaume de Llierca, a través d’una subvenció de la Diputació de Girona, de la línia de promoció econòmica i dotada en 1.500 euros ha instal·lat, en els darrers dies, uns panells publicitaris a les entrades al municipi per tal de promocionar el petit i mitjà comerç i autònoms del poble. Petits empresaris que estan patint les conseqüències econòmiques de la pandèmia.

Jordi Cargol, alcalde de Sant Jaume de Llierca: L’objectiu és estar al costat del comerç i els empreses d’aquí Sant Jaume i també autònoms, tallers, construcció etc. Donar-los-hi visibilitat, sobretot.


Malgrat la Micaela ven productes essencials, si que va veure incrementada la seva feina durant la primera onada, havent de fer servei a domicili i despatxar a la botiga. La Micaela també ha vist com aquest any ha reduït lleugerament els ingressos.

 Micaela Aguirre, botiguera: Sí, abans compraven més. Ara les temptacions i així, ha disminuït. De turistes pocs, la veritat, ben pocs, l’estiu passat.

És per això que agraeix al consistori iniciatives com aquesta.

Micaela Aguirre, botiguera: Això és el que m’agrada, que l’ajuntament de Sant Jaume es preocupa pel benestar del comerç del poble i ens ha ajudat molt, la veritat.

L’Ajuntament de Sant Jaume té previst reduir la taxa d’escombraries per a tots aquests petits empresaris de cara l’any vinent. Malgrat tot però, en els darrers temps, a Sant Jaume hi ha obert una perruqueria i un centre de fisioteràpia.

x