Gin Volcànic ha creat tres combinats per gaudir de moments amb segell garrotxí durant l’estiu

Jordi Codina, Russet: “És una manera de donar les gràcies per la confiança en les nostres dues empreses familiars. És posar a disposició un moment volcànic, per estar tots junts”.


Beveland i Russet van crear el 2016 el Gin Volcànic, una ginebra amb segell garrotxí que era el resultat de la unió de dues empreses per fer un producte identificatiu de la seva comarca. Ara, després d’una pandèmia i veient tots els entrebancs que ha tingut el sector de l’hostalatge, Gin Volcànic ha volgut unir-se, també, a l’Associació, en una iniciativa que pretén, a través d’uns determinats combinats, crear un moment volcànic en qualsevol àpat o reunió del dia.

Joel Masoliver, CEO Beveland: “Hi ha begudes que estan enfocades a diferents moments, i d’aquesta manera creem una continuïtat al llarg del dia”.

Des de l’Associació d’Hostalatge han acollit amb els braços oberts la iniciativa, ja que una campanya com aquesta és una senyal d’una certa recuperació de totes les promocions i ofertes que es fan al llarg de l’any, i que s’espera recuperar ara que la pandèmia deixa respirar al sector.

Gerard Xifra, vicepresident Associació d’Hostalatge de la Garrotxa: “Ha de ser un punt d’inflexió, una primera pedra per a futures campanyes que estem mirant com enfocar-les. Volem recuperar mica en mica la normalitat”.

El moment volcànic arriba acompanyat d’una sèrie de sorteigs i campanyes que regalaran fins i tot una estada amb encant a la Garrotxa. El concurs, que serà a través d’Instagram, té les bases explicades a la pàgina web de Gin Volcànic.