Sant Joan permet a la ciutadania fer el 90% dels tràmits municipals a través d’un canal de WhatsApp

Per WhatsApp. Així es podran fer el 90% dels tràmits a l’Ajuntament de Sant Joan les Fonts. Aquesta és la intenció de l’equip de Govern per tal d’agilitzar el tracte amb la ciutadania.

Si fins ara el canal de WhatsApp oferia informació de manera unidireccional, ara també és la ciutadania la que es pot posar en contacte amb l’Ajuntament a través del mòbil.

El servei permet fer tràmits com informar d’incidències (presenta una gran millora respecte el sistema actual), agilitzant la comunicació així com la gestió dels tècnics per tal de localitzar-la ja que es pot enviar una fotografia i fins i tot la geolocalització d’on ha passat. El servei també permet contactar amb l’alcaldessa, Maria Vidal. Amb aquest servei es preveu vehicular *gran part *de les peticions que la ciutadania trasllada al consistori.

Aquesta nova via de comunicació es completa amb un ‘bot’ automatitzat de conversa que permet consultar el darrer Butlletí Municipal, obtenir informació sobre la Covid-19, accés tràmits administratius, o accedir a la bústia del ciutadà. El telèfon del canal és el 621 24 14 58.