El PSC defensa la variant d’Olot en format 2+2 en la que considera “una inversió prioritària pel país”

El portaveu del PSC d’Olot  creu necessària una variant sostenible, ben dissenyada i que sigui un referent pel país. Així ho manifesta Josep Guix, que també creu una prioritat que la nova infraestructura sigui ràpida, segura i útil, per la qual cosa veu imprescindible que, pel què fa a Olot, la carretera tingui dos carrils per banda.


Josep Guix, portaveu PSC Olot: “Volem una variant en format d’autovia, amb un túnel de dos carrils per banda. A Les Preses i la Vall, estem d’acord amb el pacte d’alcaldes perquè sigui d’un carril”.

La diputada al Parlament Sílvia Paneque va lamentar que no hi hagi pressupostos aquest 2021 per poder afegir ja les dues variants en el pla d’inversions, però en tot cas, des del Govern s’ha instat als grups parlamentaris a fer arribar les inversions que considerin prioritàries pel 2022. El grup socialista, a instàncies del PSC Olot, presentarà les variants d’Olot i les Preses com a inversió prioritària.

Sílvia Paneque, diputada PSC al Parlament de Catalunya: “Ja ho hem volgut plasmar amb una proposta de resolució. Volem arrencar un compromís clar per part del Govern de prioritzar aquesta infraestructura”.

D’altra banda, Paneque es va reunir també amb el director del Parc Natural per conèixer la situació de la seva gestió diària. Ho va fer en el marc de les responsabilitats dins del seu partit, que ha promogut l’anomenat Govern Alternatiu del qual ella n’assumiria les responsabilitats de Transició Ecològica. La diputada socialista lamenta que en la darrera dècada les inversions als Parcs Naturals hagin estan, assegura, congelades.