‘No és un vial, és un carrer’ talla la Solfa i clama contra la previsió d’inversions de l’Ajuntament d’Olot per al 2022

Divendres a la tarda la pujada de la Solfa va estar tallada. ‘No és un Vial, és un carrer’ es va tornar a fer escoltar interrompent el trànsit en una de les artèries de la ciutat i va reclamar, un cop més, que s’acceleri la construcció de la variant per deixar de suportar tot el trànsit rodat de mercaderies pesades que aguanta l’Avinguda Sant Jordi.

Aquesta vegada, però, les reclamacions no van anar dirigides només a la Generalitat, sinó que la plataforma clamava directament contra la previsió d’inversions de l’equip de Govern de l’Ajuntament d’Olot, que no contemplen per al 2022, asseguren, cap partida per al seu carrer, que necessita solucions urgents per minimitzar l’impacte del trànsit de vehicles en una via que està exercint, en el fons, de variant.

Ton Torné, ‘No és un vial, és un carrer’: “En el darrer Ple,e s van aprovar uns pressupostos on la inversió per al nostre carrer i els del voltant és de 0 euros. És inconcebible”.

Duaita Prats, ‘No és un vial, és un carrer’: “La feina que està fent aquesta plataforma en benefici de la ciutat és gratuïta i altruista, i amb els anys algú ens ho agraïrà. No pot ser que el carrer que sosté l’economia de la ciutat no tingui les inversions que li pertoquen”.

L’associació va mantenir els quatre carrils de la Solfa tallats durant dues hores i els efectius policials van haver de desviar el trànsit majoritàriament pel barri de Bonavista.