Els petits comerços afronten el ‘Black Friday’ dins un novembre amb vendes “fluixetes”

Arriba un cap de setmana molt important per l’economia de la ciutat amb la campanya del Black Friday. Cada comerç tindrà llibertat per aplicar els seus descomptes divendres i dissabte. Un canvi significatiu és que també tindran permís per obrir els establiments el diumenge.

Anna Planella, presidenta de l’Associació de Comerciants d’Olot: El Black Friday va bé per incentivar les vendes, perquè hi ha uns descomptes. Pel petit comerç costa una mica lluitar amb les grans franquícies.

L’Associació de Comerciants d’Olot ha destacat que normalment el mes de novembre és “fluixet” i el Black Friday serveix com a petit revulsiu. També ha volgut fer referència a la complicada tasca d’adaptar-se a les promocions protagonitzades per les grans franquícies.

Jordi Rovira, membre de l’Associació de Comerciants d’Olot: Jo penso que no podem renunciar a aquestes grans campanyes. La gent si ho publicita ho vol. Un cop venen a la teva botiga, si no fas res, potser perds a la venda. Aquestes grans promocions que es fan són un pèl bèstia. Nosaltres com a petit comerç no podem anar a fer aquests descomptes.

L’ACO també ha dut a terme durant les darreres setmanes la campanya ‘Ens coneixes?, a través de les xarxes socials, que busca donar a conèixer els diferents socis de l’entitat mitjançant sortejos. La iniciativa s’allargarà fins al desembre. De fet, al Pont de la Puríssima es donarà el tret de sortida a la campanya de Nadal.