L’Associació de Comerciants considera que la campanya de Nadal ha sigut “irregular”

Segons l’Associació de Comerciants d’Olot, la campanya de Nadal ha conclòs de forma irregular. Unes setmanes després del Black Friday, el pont de la Puríssima donava el tret de sortida a una de les campanyes amb més èxit a la ciutat.


Jordi Rovira, membre de la Junta de l’Associació de Comerciants d’Olot: Ha sigut una campanya de Nadal irregular. La gent va venir al pont de la Puríssima i va anar bastant bé. Dins les mesures que hi havia, crec que hi va haver bastant afluència.

En tot cas, l’associació lamenta que les noves restriccions anunciades abans de Nadal van afectar de manera molt negativa la campanya i van fer disminuir l’afluència de gent a la ciutat.

Jordi Rovira, membre de la Junta de l’Associació de Comerciants d’Olot: Per Nadal s’ha trencat una miqueta. Crec que faltava una mica de gent per arribar. Les restriccions i els confinaments han fet que no vingués prou gent a la ciutat.

Durant aquests dies s’ha pogut viure la Gran Cagada del Tió, que va entregar uns 400 regals i, a més, va ser solidari col·laborant amb la Fundació Albert Bosch. Un element central durant la campanya també ha sigut el sorteig ‘Per Reis, regals dels comerços’ que enguany va contribuir a omplir prop de 22.000 butlletes després que els consumidors haguessin realitzat les seves compres. El premi se’l va endur un veí de Montesquieu, que va poder gastar 2.400 € en els comerços de la ciutat.

Jordi Rovira, membre de la Junta de l’Associació de Comerciants d’Olot: Crec que l’aposta és important per la ciutat. Volem que el covid no ens marqui més les circumstàncies que hem de viure.

Tot i això, el balanç és positiu i enceta amb bones perspectives la campanya de rebaixes.

x