Olot Televisió fa el salt a l’HD i canvia la imatge corporativa juntament amb Corisa Media Grup

Aquest dilluns, els mitjans de proximitat de Corisa Media Grup han fet el salt a l’emissió en alta definició. A partir d’ara, els espectadors que poden serguir veient Olot Televisió o Televisió del Ripollès són aquells que tenen televisors d’última generació o han comprat un descodificador TDT HD.

El grup ha aprofitat el canvi per renovar la imatge dels seus mitjans de comunicació. Ha començat una campanya que anuncia la completa renovació de la seva imatge, començant pel canvi dels logotips i mosques en pantalla i seguint pel disseny de les promocions per als diferents espais i mitjans de comunicació, una nova línia que identifica tots els productes del grup però diferenciada segons la comarca on té difusió, partint dels colors bàsics de la televisió. D’aquesta manera, els mitjans produïts des de la Garrotxa s’identifiquen amb un roig que recorda la greda volcànica. Els mitjans del ripollès contenen el color blau dels rius Ter i Freser, i el verd identifica la plana de la Cerdanya.

Jordi Martí, Conseller delegat de Corisa Media Grup: “Tots aquells que tenen un televisor d’última generació no han hagut de fer cap canvi sinó que automàticament han notat la diferència. És evident que la imatge fa un salt endavant molt important i es posa al costat dels canals importants de televisió en TDT del nostre país. Lligat amb això, ve un canvi d’imatge estratègic del nostre grup que juga amb els conceptes de la comarca com mai l’has vist, la televisió com mai l’has vist. Veuran un canvi d’imatge on es dona molt més protagonisme a la comarca, al territori i a la proximitat, com sempre hem dit. També ho notaran en la imatge corporativa dels nostres canals, molt més moderna i actual, d’acord amb el nou moment que engeguem en el dia d’avui”.

Amb l’alta definició i la renovació de la seva imatge, els mitjans de comunicació de CORISA Media Grup fan un pas més de qualitat i arrelament a les comarques a les quals dona servei.

x