Engeguen la iniciativa +30 amb un impacte econòmic previst de 90.000 euros

Des de l’ajuntament d’Olot s’ha anunciat la campanya +30 per aquesta tardor que té com a objectiu ajudar als negocis locals.

Estanis Vayreda ens explica el seu funcionament.

Estanis Varyeda, regidor de Promoció de la Ciutat de l’ajuntament d’Olot: A totes les persones empadronades d’Olot que tinguin o es puguin baixar el Garrotxa Approp, durant aquest període del 12 de setembre al 26 de novembre, si es gasten 30 euros en el Garrotxa Approp, és a dir, en comerços, en restaurants, en allotjaments de l’aplicatiu, doncs automàticament l’ajuntament d’Olot els hi carregarà a l’aplicació 30 euros més.

Com a novetat en aquesta segona campanya d’aquest tipus, s’ha rebaixat l’edat mínima per a participar en la promoció de 18 a 16 anys. A més a més, aquests 30 euros s’hauran d’haver gastat entre dos tipus d’establiments com a mínim: restaurants, comerços, allotjaments o empreses d’activitats.

Segons el consistori, amb un pressupost de 45.000 euros l’impacte econòmic de la campanya s’espera que sigui important.

Estanis Varyeda, regidor de Promoció de la Ciutat de l’ajuntament d’Olot: I esperem també amb aquesta campanya, que com a mínim tindrà un impacte de 90.000 euros, però estem convençuts que es multiplicarà per molt més vista l’experiència de la darrera campanya, on vam multiplicar l’impacte per quatre i estem molt segurs de què en aquesta ocasió succeirà una cosa semblant.

x