L'Olot perd contra el Castelldefels (1-0) i allarga l'agonia de no guanyar fora de casa

Esports

julio_bauelos

La UE Olot no només no guanya lluny de casa des de fa quatre mesos si no que, a més, avui hi ha deixat els tres punts. Tot i jugar molts minuts amb un home menys el Castelldefels ha aconseguit la diana que no ha trobat l'Olot (1-0). Amb aquest resultat els olotins no s'asseguren matemàticament la promoció d'ascens a Segona Divisió B.

Fes clic aquí per veure la notícia a l'OTV a la carta

El partit a Els Canyars ha començat amb molta intensitat amb un Olot que no trobava el seu ritme de joc i això es traduïa amb pilotes llargues que no permetien trobar el control de la pilota i crear perill. Les ocasions han arribat per part d'un i altre conjunt. La més clara ha estat del Castelldefels i que ha obligat a Óscar a lluir-se en l’un contra u. Amb els locals pressionant més que mai han arribat noves ocasions que han topat amb el porter olotí, que ha estat providencial per evitar una golejada. Amb el marcador a zero s'arribava al descans, amb una molt bona primera part del Castelldefels i un Olot sense el control del partit.

A la represa s'han posat els coses de cara per l'Olot quan el Castelldefels s'ha quedat amb un home menys després de l'expulsió per segona targeta groga a Mateo. Tot i la diferència numèrica els locals han seguit atacant i Cano ha tingut una ocasió molt clara que no ha entrat a la porteria per ben poc. Uri Santos i Carlos han tingut un parell d'ocasions per estrenar el marcador i en el pitjor moment ha arribat el gol local (68') gràcies a una bona intervenció de Jose Santos. En aquest moment Bañuelos ha decidit fer una ofensiva total alineant cinc davanters. Però no ha estat suficient per poder ni tan sols empatar el partit. Al final derrota molt dolorosa de la UE Olot que veu com passen els mesos i no aconsegueixen guanyar a domicili.

Sortosament pels interessos olotins, el principal perseguidor, l'Europa, no ha pogut passar de l'empat al camp del Santboià. Ara la distància és només de dos punts entre els dos primers de Tercera Divisió.