L'equip de govern d'Olot creu que "seria lògic tancar la llar de St Pere Màrtir" però ho debatrà amb l'AMIPA i l'oposició

Esports

mia_llar_4105Les dades de preinscripció a les llars d’infants que els avançàvem ahir fan preveure que l’Ajuntament haurà de tancar un dels centres. L’equip de Govern creu que el lògic seria tancar la llar de Sant Pere Màrtir. Tot i així, el Govern municipal no prendrà una decisió concreta fins que no hi hagi la dada definitiva de matriculacions i fins que no hagi parlat i debatut amb l’Associació de Mares i Pares de les escoles bressol municipals, així com amb la resta de grups polítics. Ho ha explicat aquest matí l’alcalde d’Olot, Josep Maria Corominas, al programa La Tertúlia d’Olot Televisió.

Fes clic aquí per veure la notícia a l'OTV a la carta

Tal i com avançava Les Notícies d’Olot Televisió ahir, les preinscripcions que s’han registrat a les llars d’infants municipals fan preveure una ocupació de 180 places, 45 menys que les 225 matriculacions previstes per l’Ajuntament. Aquest fet obligarà a l’ajuntament a prendre la decisió de tancar un dels quatre centres. L’queip de Govern creu que el lògic seria tancar Sant Pere Màrtir, tot i que la decisió la prendrà després de debatre-ho amb l’Associació de Mares i Pares de les escoles bressol de la ciutat, així com amb la resta de forces polítiques representades a l’Ajuntament. Ho ha dit al programa La Tertúlia d’Olot Televisió. Corominas apunta que plantejarien un tancament provisional del centre, tot i que no preveu que la població infantil augmenti en els propers anys. L’alcalde d’Olot diu entendre la reacció dels pares, però no la dels grups polítics de l’oposició, que, segons opina, han polititzat aquesta qüestió.