L'equip de Govern d'Olot diu que "és de sentit comú tancar una llar d'infants" i l'oposició diu que s'equivoca amb les prioritats

Política

debat_llarsEls grups de l’oposició creuen que l’equip de govern ha equivocat les prioritats a l’hora d’anunciar que s’ha de tancar una de les quatre llars. Per a l’equip de govern, és de sentit comú racionalitzar un servei en què no s’ocupen la meitat de les places ofertes. Aquest va ser un debat intens en el programa de balanç de l’equador de la legislatura organitzat per Olot televisió.

Fes clic aquí per veure la notícia a l'OTV a la carta

La gestió de les llars municipals d’Olot ha irromput en el debat de l’equador de la legislatura de l’Ajuntament d’Olot organitzat a Olot Televisió. Els grups de l’oposició creuen que l’equip de govern ha equivocat les prioritats a l’hora d’anunciar que s’ha de tancar una de les quatre llars. Per a l’equip de govern, és de sentit comú racionalitzar un servei que a la ciutat compta amb 400 places públiques i per al qual, aquest curs només s’han preinscrit prop de 180 nens i nenes. Els grups a l’oposició van posar alguns exemples de partides que es podrien haver destinat a educació durant aquests anys, unes opinions que van semblar increïbles al tinent d’alcalde, Josep Berga.