Soler marca la diferència en anotar els gols de la victòria de Les Planes contra el Bosc de Tosca, per 2 a 1
El Club de Futbol Les Planes va guanyar dissabte a casa contra l'Escola de Futbol Bosc de Tosca, per 2 gols a 1. La victòria permet als planencs seguir al capdamunt de la classificació, un cop disputades les dues primeres jornades de la lliga.
Fes clic aquí per veure la notícia a l'OTV a la carta
El davanter del CF Les Planes Jordi Soler va ser el gran protagonista del derbi garrotxí que va enfrontar el conjunt planenc i l'EF Bosc de Tosca, al grup 17è de Tercera Catalana.Els homes d’Albert Barnades es van avançar al minut 23, mitjançant el mateix Soler. Però un gol de Vila just començar la segona meitat, al minut 50, va igualar el partit. Les oportunitats van continuar per les dues bandes, amb un perill que va arribar majoritàriament a pilota aturada, aprofitant els serveis de cantonada i les faltes.
Però quan els visitants ho intentaven més, Soler va fer el gol de la sentència al minut 72. Es tracta de la segona victòria en dos partits de l'equip planenc, que es situa al capdavant de la classificació. Mentrestant, el Bosc de Tosca es queda amb els tres punts que va aconseguir la primera jornada.
