El cicle de jazz d'Olot pretén consolidar-se en la programació cultural
El concert del Motis-Chamorro quintet serà el punt de partida del nou cicle de jazz d’Olot, que consta de tres espectacles i pretén consolidar-se en la programació cultural. El primer d'ells tindrà lloc aquest divendres a la sala el Torín, a partir de les deu de la nit.
Clica aquí per veure la notícia a OTV a la carta
El jazz arriba a Olot amb força. El cicle, nascut gràcies a l’aliança de l’Institut de Cultura de la ciutat amb la sala Jamboree de Barcelona, pretén que els concerts captin l’interès del públic garrotxí, i així poder establir una programació estable de jazz a Olot.Els encarregats d’obrir el cicle són el quintet Motis-Chamorro, el divendres 17 de gener, a partir de les deu de la nit a
El cicle és una iniciativa pionera perquè és la primera vegada que la sala Jamboree, referència del jazz al país, comparteix alguns dels artistes de la seva programació per portar-los a un altre escenari. Si el cicle té èxit, la programació cultural de tardor d’Olot comptarà amb noves propostes del panorama del jazz.
