El CPA Olot competirà diumenge en el campionat estatal de Santiago de Compostel·la

Esports

Respira, la coreografia del primer equip del Club Patinatge Artístic Olotcompetirà de nou aquest cap de setmana per assolir el primer lloc al podi del campionat estatal que es celebrarà a Santiago de Compostel·la. Les patinadores olotines es presenten sent favorites, havent guanyat els dos primers campionats de la temporada, el territorial i el català.



Aquest diumenge el Club Patinatge Artístic Olot marxa al campionat estatal que tindrà lloc a Santiago de Compostel·la, al pavelló esportiu Multiusoa Fontes do Sar. Les patinadores, amb molt bon palmarès aquesta temporada, guanyadores de les dues primeres competicions, la territorial de Girona i la catalana a Lleida, tornaran a mostrar les seves habilitats a la pista amb la coreografia Respira.

Assolint un dels tres llocs al podi, el Club Patinatge Artístic Olot tindria l’oportunitat de presentar-se al campionat europeu. Al de l’any passat, a Taipei, en van sortir guanyadores. Freixenet va ser un dels patrocinadors del projecte Ajuda’ns a volar del club, concretament l’empresa va col·laborar en l’obtenció dels bitllets d’avió a la Xina de tres patinadores. Per agrair aquests patrocinis, tot l’equip va visitar la seu de Freixenet, on el president del club va aprofitar per fer una proposta a les caves: que les patinadores protagonitzin l'espot publicitari de l'empresa.

De moment, es tracta només d’una proposta sorgida del mateix club, però aquest espera que l’empresa de caves hi estigui interessada i les patinadores es puguin convertir en les bombolles del proper espot.