Unes 300 persones assisteixen a la demostració eqüestre de Ponis de la Garrotxa i el Club Hípic Pyrene a la Plaça de Braus

Societat

Fins a 300 persones han presenciat la demostració eqüestre que s’ha fet dins la Fira Ramadera en una plaça de braus que va canviar els toros per els cavalls. Un Carrousel de 8 ponis i un campionat de potència és el que s'hi ha pogut veure.



Salts de cavalls i encreuaments de ponis han format part de la demostració eqüestre que s'ha pogut veure aquesta tarda a la Plaça de Braus d’Olot organitzada per Ponis de la Garrotxa i el Club Hípic Pyrene. La l’exhibició s’ha dividit en dues parts.

En la demostració hi han participat 10 ponis, 6 cavalls i 16 genets, la majoria d’ells nenes, d’entre 7 i 12 anys.

Unes 300 persones s'han acostat fins a la Plaça de Braus per gaudir d'aquest espectacle, que ha format part de la Fira Ramadera de Sant Lluc, i que ha deixat bocabadats a petits i grans.