'Viu l'estiu a Sant Feliu' programa una quarantena d'activitats per a aquest estiu

Societat, Garrotxa

Sant Feliu de Pallerols ha presentat el seu programa d'activitats estiuenques, el 'Viu l'estiu a Sant Feliu'. Aquest 2017 proposa prop d'una quarantena d'esdeveniments de tota mena, amb la participació activa del consistori i diverses empreses que col•laboren amb el programa.



'Viu l'estiu a Sant Feliu'. La frase encapçala el programa d'activitats estiuenques del municipi, i és tota una declaració d'intencions de la crida que fa Sant Feliu de Pallerols a tots els ciutadans que vulguin divertir-se en aquest període. En total, s'han programat quaranta-una activitats des de la revetlla de Sant Joan fins a les festes de Sant Miquel de la Pineda, l'1 d'octubre. Hi haurà esdeveniments de tot tipus: des de curses esportives, a concerts, ball, màgia, cinema o exposicions. Però entre totes elles, la que més destaca és la desena edició de la Festa dels anys 60, que aquest 2017 compta amb el DJ Joan Soler, Els Volcànics, Els Corbs Negres, el grup Abba Revival i la gran estrella, el cantant Georgie Dann. L'actuació del francès serà única a Catalunya.

L'Aplec de la Sardana l'últim diumenge de juliol, els balls a la plaça del Firal els divendres d'estiu o la festa petita de l'1 d'agost també ressalten dins les activitats per viure Sant Feliu d'una forma diferent.