Josep Maria Padrosa creu que la situació política afecta l'Hospital d'Olot perquè "quan les coses estan aturades no s'avança sinó que es va enrere"

Societat, Garrotxa

El gerent de l'Hospital d'Olot i comarcal de la Garrotxa afirma que la situació política que viu Catalunya, pendent de formar govern i sota l'aplicació de l'article 155 de la constitució afecta negativament el centre hospitalari. Segons Padrosa, amb la mateixa activitat i el mateix pressupost, s'han generat despeses extres que impedeixen avançar.



Padrosa creu que la situació és complicada per a tothom perquè "quan les coses estan aturades no s'avança sinó que es va enrere" . Ha explicat que sense fer res de nou s'han generat moltes més despeses com ara convenis salarials que estan negociats i s'hauran de pagar per endavant o bé la puja de l'IPC. El gerent de l'hospital espera que tot es desencalli aviat per poder avançar.