La participació i el codi ètic són dos dels eixos del programa de la CUP Olot que aposta també per ampliar l'Oficina d'Habitatge

Política, Garrotxa

La CUP d’Olot l’articula el seu programa electoral en base a quatre eixos. El primer és que consideren que són la garantia de canvi per portar una nova manera de fer les coses a l’Ajuntament d’Olot. La participació per apoderar a les persones facilitant que tinguin capacitat d’incidir, decidir i participar a la vida pública és un altre eix, així com la recuperació de drets socials i qualitat de vida de les persones. El quart eix és el codi ètic.
Lluís Riera, candidat CUP Olot: “Ens comprometem a treballar activament per a aquesta ciutat amb una limitació de temps, de sou i de mandats”



Aquest dilluns la formació també ha presentat les seves propostes en comerç i turisme. Consideren que el barri vell és prioritari en el proper mandat i aposten per reforçar i ampliar l’oficina d’habitatge, amb més personal i recursos que permetin ampliar el parc d’habitatge públic fins a un 30% i també treballar en relació al comerç.
Lluís Riera, candidat CUP Olot: “Entenem que aquesta amplificació, una part important ha d’anar amb una oficina que faci relació al comerç. Entenem la revitalització del barri vell i la gestió dels comercials buits tancats [s’ha de fer] a través d’una borsa”

Pel que fa al turisme aposten per un model responsable, sostenible i no massificat.