La Vall de Bianya subvencionarà amb 1.000 euros els negocis afectats per la COVID-19

Societat, Garrotxa

L'ajuntament de la Vall de Bianya ha previst una partida de 60.000 euros als pressupostos del 2021 per ajudar a parar el cop als sectors econòmics del municipi més castigats per les restriccions derivades de la pandèmia. Crearan una línia d'ajuts de mil euros per a negocis i autònoms que hagin hagut de tancar o que hagin vist reduïda la seva facturació en un 65% o més.


Santi Reixach, alcalde de la Vall de Bianya: Unes ajudes que seran mil euros per cada establiment, restaurant o autònom que ha hagut d'estar tancat durant aquest temps, i també per les empreses que han facturat un 65% menys. Hi hem destinat 60 mil euros i a partir del gener donarem les pautes perquè la gent s'hi pugui acollir.

 Bianya és un dels municipis que més ha esperat a anunciar subvencions directes als establiments afectats per la COVID 19. El consistori preveu publicar les bases a principis d'any perquè tots els negocis que compleixin els condicionants s'hi puguin acollir.