La UE Olot inicia contra el Poblense un il·lusionant camí a la Copa del Rei

La Unió Esportiva Olot acomiadarà el 2020 amb un il·lusionant partit contra el Poblense. Eliminatòria a domicili i a partit únic que en cas de superar pot dur als de Raúl Garrido a rebre uns dies més tard l’Osasuna de Primera Divisió a l’Estadi Municipal.


Raúl Garrido, entrenador UE Olot: Una competició en la que si passem aquesta eliminatòria podem jugar amb un equip de futbol professional i motiva. Reps l’atenció de tot el futbol nacional, però està clar que si no guanyem al Poblense, no tindrem aquesta oportunitat.

Dies de feina pel cos tècnic del club olotí, per estudiar un rival pràcticament desconegut per a ells; un recent ascendit a la segona divisió B i un equip que es troba en una situació similar als garrotxins a la lliga.
Raúl Garrido, entrenador UE Olot: És un equip difícil que ha canviat moltes vegades de sistema i de vegades opta per replegar-se i jugar a la contra, d’altre cops amb un joc més elaborat... però sobretot és un rival difícil perquè és un equip molt competitiu.

Aquest duel de Copa del Rei pot servir per certificar la bona dinàmica que porta la Unió Esportiva Olot en les darreres jornades
Raúl Garrido, entrenador UE Olot: Jo crec que és una oportunitat per seguir amb la línia competitiva que portem. Si no hi hagués aquest partit hauríem de parar i no jugaríem fins el 10 de gener. Aquest partit ens dona la oportunitat de seguir competint de manera ascendent, com venim fent.

El duel entre olotins i poblencs es disputarà aquest dimecres a partir de les 12 del migdia. La Unió Esportiva Olot només comptarà amb la baixa de Lluís Aspar.