L'empat entre el Peña Deportiva i el Prat fa que la UE Olot depengui de si mateix en la darrera jornada

Esports

La Unió Esportiva Olot ha estat pendent aquest dimecres del duel ajornat entre el Peña Deportiva i el Prat. Els de Miquel Àngel Muñoz els hi interessava que els del Baix Llobregat no guanyessin, per apretar una mica més la classificació de cara a la darrera jornada.


Al final de la primera part el partit se li ha posat més que bé a la Unió Esportiva Olot. David Barca ha aconseguit avançar els eivissencs en el marcador al minut 45, just abans del descans. Aquest era, sens dubte, el millor escenari per a la Unió Esportiva Olot, que hauria dormit fora de les posicions vermelles.

A la segona part, però, el Prat no ha abaixat els braços i han lluitat de valent per aconseguir, almenys, l’empat. No ha estat per insistència, donat que els de Pedro Dolera han viscut els segons 45 minuts, pràcticament a l’àrea rival. Cada cop s’apropaven més, fins que al minut 75 Sergio Montero ha empès la pilota al fons de la xarxa i el seu equip ha respirat una mica més alleujat, posant l’1 a 1 definitiu.

Aquest resultat deixa el Prat amb 33 punts, els mateixos que l’Olot, i el mateix coeficient: 1.22. Olot i Prat també tenen empatat el gol average. Per salvar-se, la Unió Esportiva Olot necessita guanyar al Peña i fer un gol més que el Prat en el partit contra l’Oriola, o bé que l’Espanyol B no guanyi a l’Atzeneta, un Atzeneta que té opcions remotes per salvar-se. Un empat de la Unió Esportiva Olot només li serviria si perdessin Prat i Espanyol B, i encara hauria d’esperar els resultats d’altres grups per assegurar-se no ser el tercer pitjor. El més important, però, és que la Unió Esportiva Olot depèn d’ell mateix per salvar-se, sabent que necessitarà fer gols.

Els duels entre equips implicats es jugaran diumenge a les dotze del migdia en horari unificat.