Sant Jaume de Llierca i Els Estaiats celebren aquest diumenge una nova edició de l'Espardenyada

Garrotxa

Els Estaiats de Sant Jaume de Llierca no han renunciat, enguany, a celebrar una nova edició de l’Espardenyada, tot i les dificultats generades pel COVID. Enguany serà més caminada que cursa, tot i que tots aquells que ho vulguin, la podran fer corrent. Els organitzadors sempre busquen innovar en les moltes possibilitats que els dona un terreny tan muntanyós com el que hi ha a Sant Jaume i a banda de passar per llocs icònics com Santa Magdalena, enguany els qui facin el recorregut llarg aniran fins a La Teixeda. Fa setmanes que Els estaiats treballen per deixar tots els camins ben a punt per aquest diumenge.

Carles Bogliani, Els Estaiats: Serà una sortida de les 8 del matí a les 10 del matí i hi haurà un recorregut de 16 quilòmetres que passarà per La Teixeda, un espai que va trobar en Sergi Vila, d’aquí al poble, i la curta, de 10 quilòmetres, s’ajuntarà amb la casa de pagès de Morranyà, on hi haurà avituallament líquid, que és el que ens permet fer les mesures anti COVID.

Tothom qui vulgui participar-hi ho pot fer a través de Cronotime, a Internet, tot posant Espardenyada fins que s’hagin completat les 250 inscripcions que Els Estaiats han posat disponibles enguany. La sortida es durà a terme a la zona esportiva del municipi i els organitzadors han preparat, també, una sorpresa pels participants.

https://www.cronotime.net/new/ca/llista/espardenyada