La garrotxina Mireia Masegur fa el salt a la segona divisió del futbol femení estatal

Garrotxa

La futbolista Mireia Masegú ha deixat el Vic-Riuprimer, on hi ha jugat les darreres tres temporades pujant fins i tot de Preferent a Nacional. Ara jugarà al Cacereño, que enguany és equip de la lliga Reto Iberdrola, la segona categoria del futbol estatal.


Les extermenyes es fan amb el servei d'una central jove, de només 19 anys, amb gran facilitat pel joc aeri i bona sortida de pilota. Veurem com li va aquesta temporada a la presenca, que encara un repte esportiu que seguirà compaginant amb els seus estudis.

Masegur va sortir del futbol base de Les Preses, i va passar per la Vall d'en Bas i pel Girona abans d'acabar a terres osonenques amb el Vic Riuprimer. Es mostra  molt il·lusionada amb aquest nou repte.