El barri de Montolivet intenta conservar al màxim la programació de festes

Successos, Garrotxa

Els dies 27, 28 i 29 d'agost el barri de Montolivet d'Olot està de festa. Des de l'organització han intentat adaptar al màxim la programació a les restriccions per tal de garantir la seguretat dels assistents i alhora poder gaudir de la festa.

La festa comença el divendres a les 20 h de la tarda amb la mostra de danses tradicionals a càrrec de l'escola de dansa i l'esbart d'Olot a Sant Pere Màrtir. Dissabte serà el torn dels més petits amb l'engegada de coets, el concurs de dibuix i el castell inflable.




Elena Capdevila, membre de la junta de la festa de Montolivet: "I llavors a les 11 farem el castell inflable que ja s'ha fet altres anys i té molt d'èxit. Aquest any, però no hi haurà l'espuma que venia seguidament del castell."

La festa continuarà a la tarda del dissabte amb l'espectacle i taller d'origami a les 19 h. I conclourà la jornada amb el concert de Niu i el Castell de focs.

Finalment, el diumenge hi haurà la missa i en acabar hi haurà l'esperat ball de Capgrossos i l'Apotecari i Senyora. Una cita molt esperada per tots els veïns, ja que són comptats els cops que els capgrossos poden sortir a ballar.

Clara Casanovas, presidenta de l'associació de veïns Montolivet: "Els capgrossos originaris són molt pesats i els vam cedir al museu dels Sants en custòdia. Però aquests són els que sempre ballen i estem esperant que vingui molta gent a veure'ls ballar que és al matí."

La festa conclourà amb l'engegada del coet de comiat per acabar de celebrar de la millor forma les festes del barri de Montolivet.