Albert Carbó, satisfet de la pretemporada que està fent la UE Olot. Aquest dissabte, visita al CE Europa

Després d’imposar-se al Torneig de l’Estany la Unió Esportiva Olot afronta dissabte un nou amistós de pretemporada i de nivell. Ho farà al Nou Sardenya contra l’Europa, equip de la Segona Federació, recent ascendit.




Tot l’equip, inclosos els jugadors més joves de la base, estan sumant minuts en els duels i en línies generals Albert carbó es mostra satisfet amb el que està veient amb els partits que ha anat fent l’equip durant la pretemporada.

Albert Carbó, entrenador UE Olot: Satisfet del treball i del dia dels jugadors. Tenen granes d fer un gran any tan els que han arribat com els que s’han quedat i pel que fa als joves estan fent molt bona pretemporada, els de segon any s’estan fent un lloc a l’equip i segur que n’aniran pujant més. S’està fent molt bona feina a la base i al filial i està clar que mirarem a baix.

L’equip està a només una setmana i mitja de començar la lliga i encara s’espera que la plantilla es completi amb alguna incorporació més. Pel que fa a la lesió de Carles Mas, Carbó va confirmar dissabte en el partit contra el Nàstic que no requerirà operació, amb el cop de cap rebut en el primer amistós contra el Barça B.