Olot Televisió oferirà tres directes per viure les Festes del Tura des de primera fila

Societat, Garrotxa, Comunicació

Un any més Olot Televisió farà un gran desplegament per apropar les Festes del Tura a tots els garrotxins. De dissabte a dimecres, una part de cada edició de Les Notícies estarà dedicada a la Festa Major d'Olot.




En total s'oferiran tres retransmissions perquè els ciutadans puguin seguir els moments més emblemàtics de la celebració en viu. El primer és el pregó a càrrec de la Unió Esportiva Olot, que es podrà veure en directe a partir de les nou del vespre.

Dimecres, dia de la Mare de Déu del Tura, a partir de les 12h del migdia, Olot Televisió tornarà a ser a peu de plaça per seguir i comentar el ball de Gegants, Nans i Cavallets a càrrec d’experts, protagonistes i organitzadors i des de punts de vista que només es podran veure des d’Olot Televisió.

El tancament de les festes també es podrà viure a través de la pantalla amb la retransmissió en directe de l'espectacle pirotècnic a partir de les 9 del vespre. Tots aquests programes especials, es podran trobar per Internet, a través de qualsevol dispositiu mòbil i tornar-los a veure des del servei OTV a la carta perquè garrotxins i garrotxines que no es trobin aquests dies a la comarca, puguin viure les Festes del Tura des d’arreu del món.