La UE Olot vol retrobar-se amb la seva millor versió davant la Garma

Esports

La Unió Esportiva Olot vol oblidar-se com més aviat millor de la setmana de tres partits, en la que només ha pogut sumar 3 punts.


Albert Carbó, entrenador UE Olot:"L’equip està amb ganes però òbviament tocat, perquè no volien aconseguir només 3 punts de 9 possibles. L’equip està en confiança i és autocrític: el de La Pobla és el partit dolent de la temporada i el del San Cristóbal, van competir, però ens van fer tres gols. Després d’una derrota toca guanyar com sigui."

Precisament, la Unió Esportiva Olot ha rebut en els darrers tres partits set gols, pràcticament una tercera part dels que havia rebut en tota la temporada. Carbó creu que els jugadors han de saber reaccionar en cas que l’equip rival s’avanci en el marcador i que és importantíssim estar concentrats els 90 minuts.

Albert Carbó, entrenador UE Olot: "Està clar que podem rebre un gol, ens hi podem trobar i hem de saber-hi conviure-hi amb això. I hem de saber canviar el registre del partit per donar-li la volta i mirar que ens no ens facin el segon. Cal aguantar la concentració els 90 minuts."

La Grama és un equip en bona dinàmica. Són vuitens i estan lluitant per entrar al play off d’ascens.

Albert Carbó, entrenador UE Olot:"És un equip que se sent còmode sense pilota, amb jugadors talentosos i haurem d’estar atents a les transicions i accions a pilota aturada."

Carbó també va dir en roda de premsa que no es pot celebrar encara res; que queda molt i que encara cal treballar molt per assolir l’objectiu: ser campions i pujar de categoria.

Albert Carbó, entrenador UE Olot:"No hem de parlar de la paraula campions sinó que hem de fer feina setmana rere setmana. A final de temporada volem celebrar-ho, però no ho podem celebrar abans d’hora. Crec que hem donat aquest missatge abans d’hora i això ens ha fet fer un pas enrere."

L’equip afronta el duel sense Bigas, que estarà entre tres i quatre setmanes de baixa per la ruptura de l’isquiotibial. El partit, diumenge a dos quarts de cinc de la tarda a l’Estadi Municipal.