Sant Joan les Fonts podria adquirir els terrenys de Can Miquelet

Societat

El prat de can Miquelet està més a prop que mai de convertir-se en un terreny públic. El consistori de Sant Joan les Fonts es troba a un pas de la seva adquisició. Les negociacions amb els actuals propietaris van començar fa més de dos anys i el consistori ha apuntat que arribaran a bon port.


Maria Vidal, alcaldessa de Sant Joan les Fonts: "Actualment l'Ajuntament en té la cessió temporal i per això s'hi permeten fer activitats i el manteniment. En aquesta situació ja fa temps que hi estàvem. La idea és per adquirir-lo d'una manera molt avantatjosa per a Sant Joan les Fonts."

De fet, amb la proposta d'aprovació d'una partida econòmica reservada per l'adquisició dels terrenys, l'equip de govern estarà més a prop que mai de convertir el prat en un espai de propietat municipal per un valor molt inferior, asseguren, al preu de venda actual. El seu objectiu ha estat evitar una possible urbanització dels terrenys en mans d'una promotora privada.

Maria Vidal, alcaldessa de Sant Joan les Fonts: "L'objectiu és que quedi per als santjoanencs i santjoanenques. L'ús, de moment, que s'està duent a terme, la gent està molt contenta. És una gran zona verda que hi ha al centre i que permet dur a terme moltes activitats de molts tipus."

Aquesta partida econòmica és una de les que estan incloses a la proposta d'aprovació que es va presentar al darrer ple de la corporació. El punt va ser aprovat pels vots de Junts i l'abstenció de Sant Joan Plural.