Més de 140 jugadors de bàsquet participen en el primer Campus Gigantes a Olot

Esports

Més de 140 jugadors de la categoria cadet i júnior de bàsquet estan participant des de dilluns en la primera edició del Campus Gigantes Next Level a Olot. Es tracta d'un programa intensiu de set dies dirigit per tècniques especialistes en cada una de les àrees de treball, que busca millorar el rendiment competitiu i tècnic dels jugadors amb unes 12 hores d'entrenament.

Lisard Domingo, coordinador del Campus Gigantes: "Poder tornar a fer les coses sota control, ara que tenim més llibertats. Som un grup de 25 entrenadors. Poder tenir aquesta llibertat de fer bàsquet, que és el que ens agrada. Poder passar-nos-ho bé amb nens de totes les edats i categories i poder gaudir d'aquest hobbie que ens apassiona a tots."

A banda del propi entrenament esportiu, els joves gaudeixen d'activitats de preparació física, de recuperació a la piscina i xerrades tècnico-tàctiques per millorar amb elements que no s'acostumen a treballar a pista per manca de temps.

Lisard Domingo, coordinador del Campus Gigantes: "La veritat és que millor del que ens imaginàvem. Per ser un primer any i està arrencant tot el tema, tenim 140 nanos, una mica més. La veritat és que tots molt motivats i amb moltíssimes ganes d'agafar una pilota i començar a llançar a cistella. Estem que no ens ho crèiem."

Loida Colomer, jugadora del Campus Gigantes: "Ens ajuden a millorar i ens han dit que si ho fem bé durant la setmana millorarem molt com a jugadores."

A més, ahir van gaudir de la visita del nou entrenador del Baskonia Joan Peñarroya.

Joan Peñarroya, entrenador del Baskonia: "Tots els campus que s'organitzen a l'estiu són prou importants per continuar amb aquesta il·lusió de la gent jove per al bàsquet. Una gran experiència que moltes vegades la recordem per sempre. Molta companyia i molt bon rotllo."

El campus s'acabarà diumenge.