El Porc i el Xai van visitar ahir a la tarda la residència de Santa Maria del Tura d'Olot

Cultura, Garrotxa

Ahir a les sis de la tarda el Porc i el Xai van fer el seu ball a la Residència Santa Maria del Tura.

El pati de la residència feia goig de la gent que envoltava els balladors.

Eva Carrera, Directora de la Residència de Santa Maria del Tura: Venen per fer partícips als residents de la faràndula i les Festes Del Tura que la majoria viuen o vivien als barris d'Olot, i valoren molt poder celebrar les festes d'una manera encara que sigui diferent.

Associacions que organitzen les activitats de les festes cada any contacten amb la residència per portar la festa a aquests centres.

Durant la pandèmia les activitats es van haver d'aturar o fer grups bombolla sense deixar entrar gent externa al centre. Aquest any però, els residents han pogut gaudir-ho sense restriccions.

Eva Carrera, Directora de la Residència de Santa Maria del Tura: Algunes de les famílies poden venir, si que hem hagut d'acotar aforament en funció de l'activitats perquè sinó la cosa se'ns desborda, però son partícips de la majoria d'activitats.

Aquesta és una de les activitats que es duran a terme aquesta setmana al centre.

Aquest dilluns es va fer un vermut i es va sortir amb els residents al Firal a veure els escenaris i les barraques. El dimarts la meitat dels residents van anar al Santuari del Tura a portar la ofrena a la verge i el dimecres hi va haver un altre vermut popular. Avui dissabte, els Gats de Sant Miquel els hi faran una visita, i el diumenge hi passaran els Gegants de Sant Cristòfol i Mas Bernat.